Publiczne Przedszkole w Wietrzychowicach

Good morning! J Zaczynamy dzisiaj kolejny rozdział w książce – Unit 6!

Jest on poświęcony słówkom związanym z Toys  / tojs/ – czyli zabawkami, które tak wszyscy kochają J

Jesteśmy w waszych podręcznikach na stronie 44.

Zaczynamy od rymowanki – na ‘Class CD 2’ nagranie 32.

Będą  niej słówka, których będziemy się dziś uczyli.

Poznajemy nowe słówka:  (mówimy słówko na głos, a nasze dziecko powtarza głośno. Tak kilka razy.)

ball – piłka  /bol/

boat – łódka  /bołt/

doll – lalka  /dol/

teddy Bear – miś pluszowy   /tedi ber/

Na pewno część z was już je zna, dlatego dorzucam kolejne J

car – samochód   /kar/

kite – latawiec   /kajt/

yo-yo  – jo-jo   /jojo/

train – pociąg   /trejn/

Przechodzimy do zad. 2 str.44 . Puszczamy nagranie 34 i przyklejamy od lewej strony naklejkę z usłyszaną zabawką. Oczywiście dziecko głośno powtarza słówko i szuka tej zabawki na obrazku – jeśli jest to w krateczce obok rysujemy fajeczkę (ptaszka), jeśli nie to krzyżyk.

Strona 45 – Zadanie 4 – nagranie 36 – wskazujemy na zabawki wymienione przez dziewczynkę i zakreślamy je w kółko.

Zadanie 5 – dopasowujemy połówki zabawek do siebie i malujemy odpowiednio J

W ćwiczeniach, dla utrwalenia robimy strony 39-40. Wszystkie objaśnienia znajdują się u dołu stron.

Do zadania 1 potrzebujemy nagranie nr. 35.

W zadaniu 3 powtarzamy przy okazji słówka: big – duży i small – mały, które już znacie.

Na tym będziemy kończymy dzisiejsze zajęcia J

Good bye!! J